6 Mayıs 2012 Pazar

İpek şal Renki ürünler

İpek şal Modası

 SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN

 

ipek şal

gecelik
yarım kapalı mayo
tam kapalı mayo
pantolon etek

malzemeler :parıltılı iplik,ufak dantel çemberleri,bir nolu tığ

Yapımı :

Üstte gözüken balıksırtı kesimi yapıyorsunuz.Talep ettiğiniz genişliğe bakarak ayarlıyabilirsiniz.

Daha sonra uçtan biraz bağa göre ayırıp 10 zincir çekip çemberimize sabitliyoruz.Daha Sonra yaprakları beş e eksiksiz olarak tamamladıktan sonra yine on dizi çekip bağlıyoruz.böyle böyle devam ediyor.Yukarıda bakınca daha iyi farkedeceksiniz.

alıntıdır....

Papatya eşarp imal edilişi ve tarifi

YARARLANILAN İP: NAKO BEBE

TIĞ:1 no

evvel orta sarıkarı yapılıyor.Ben daha fazla önce başlayıp ortalarını yapmışım .

Odak sarılarının :

7-8 dizi çekip halkamızı uyguluyoruz.ve içine onaltı adet trabzan dolduruyoruz.1 eşarp 98 papatyadan oluşuyor.Böylece 98 tane buna benzer sarı merkez hazırlamalısınız.Resimlere tıkladığınızda fotoğraflar genişliyor.Gönül rahatlığıyla örneğe sürdürebilirsiniz.

sarıları yapımını tamamladıktan daha sonra her trabzana yirmi zincir çekerek beyaz zincirlerimizi meydana getirmeliyiz.

orta yeşiller için:5 zincir çekip odak yapılır.10 zincir ile 4 tane yuva meydana getirilir.

eklemeler resimlerde görünüyor.

fazla olağan ve zevkli 1 numune.

alıntıdır....

İmal edilişini söylemeye çaba harcayayım ipim nako angora 3 no tığ

1.sıra : mukaddimede 1 zincir çekip içini dört kez doldurup badem yapıyorum daha sonra altı zincir çektim tekrar dört dolgu gerçekleştirip badem oluşturdum... 16 badem olacak şekilde en son bademi imal ettikten

iki.sıra: daha sonra ipliği uzatarak(örümcek yapımındaki gibi)bir uzun ilmek çektim onu kitledim

çektiğim altı zincirin arasından sözde ilmek çekiyormuş gibi altı uzun ilmik çıkardım boşta bıraktım yani zincirlerden altı ilmek çekip bıraktım

üç.sıra: uzatılan ilmekleri bademler orta tarafta kalacak şekilde(bademin sol kısımdaki genişletilen ilmeklerden 3 sağ tarafa olan tarafındaki genişletilen ilmeklerden 3) 3 bi taraftan 3 bi taraftan sık broş gibi kapatıyorum(( uzatılan ilmekler üçgen gibi oluyor badem alt mesafede kalıyor) araya altı dizi çekiyorum

dört.sıra: tekrar zincirlerin içinden 6 uzun ilmik çekiyorsunuz 6 ilmeği çektiğinizde alt kısımda tekrardan gene batıp ilmeği kısa çekip oraya sabitliyor zincir çekiyorsunuz zincirin içine badem yapıp zincirin öbür ucuna sabitleştiriyorsunuz sonra gene altı uzun ilmik çekiyorsunuz bu sırada böyle

5.sıra: uzatılan ilmekleri bademler ortada kalacak tarzda 3 bi kısımdan üç bitaraftan sık iğne gibi kapatıyorum araya altı zincir çekiyorum

sonrasında 4 ve 5 sıra daima yenileniyor

Çiçekli şal Modeli

Malzemeler:

üçyüzyetmiş gr krem ip

sıfır no tığ

Dokunuşu:

Motifin izahı

bir. sıra:10 zincir çekilip merkez için çember gerçekleştirilir.

2. sıra: Yuvarlağın içine on adet mil başılı dolgu gerçekleştirilir.

üç. sıra: olguların üst tarafına ve arasına 33 adet dolgu gerçekleştirilir.

dört. sıra:dört dolgu yapılır ve araya zincir çekilerek kıyıdaki dolguya batılır ve 8 tane yaprak gerçekleştirilir.

beş. sıra:Yaprakların üzerine 4 dolgu beş zincir gerçekleştirilir ve alttaki zincirin orta tarafına batılır Gene 5 zincir çekilip dört dolgu gerçekleştirilir ve bu sıradada sekiz yaprak meydana gelir.

6. sıra:5 er adet dizi çekilerek yaprakların yüzüne ve zincirlerin arasına batılarak sıra sıra tamamlanır.

yedi. sıra alt taraftaki zincirin üzerine üç dolgu üç zincir 3 dolgu yapılır 2 dizi (zincir) çekilir alt taraftaki dizinin (zincirin) ortasına batırılıp dolgu yapılır. Tekrar iki zincir çekilip 3 dolgu üç zincir 3 dolgu yapılır. Bu sıra böyle devam eder ve motif son bulur.

Bağlantı motifleri:

10 zincir çekilip üzerine sekiz adet dolgu yapılır ve bir direkten öbürüne geçerken motifler birbirine bağlanır.

Ön ve art için toplam otuz motif gerçekleştirilir (yapılır). Yaka uzun dolgularla toplanır. Etek uçlarına püskül gerçekleştirilir (yapılır).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder