6 Mayıs 2012 Pazar

İpek şal 2012 fiyatları

İpek şal Fiyatları

 SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN

 

ipek şal

gecelik
yarım kapalı mayo
tam kapalı mayo
pantolon etek

malzemeler :ışıltılı ip,ufak oya halkaları,1 nolu tığ

Yapılışı :

Üst tarafta gözüken balıksırtı bölümü yapıyorsunuz.İstediğiniz büyüklüğe nazaran yapabilirsiniz.

Sonra tepesinden azıcık bağa göre ayırıp on zincir çekip çemberimize sabitliyoruz.Ve yaprakları beş e tamamladıktan daha sonra tekrar 10 dizi çekip düğümlüyoruz.böyle böyle devam ediyor.Üstte bakınca daha iyi anlıyacaksınız.

alıntıdır....

Papatya eşarp yapılışı ve tasviri

YARARLANILAN İP: NAKO BEBE

TIĞ:1 no

önce orta sarıkarı yapılıyor.Ben daha çok evvel başlayıp orta taraflarını yapmışım .

Orta sarılarının :

7-8 zincir çekip çemberimizi yapıyoruz.ve içerisine onaltı adet trabzan dolduruyoruz.bir eşarp 98 papatyadan oluşuyor.Dolayısıyla 98 adet bunun gibi sarı merkez hazır etmelisiniz.Resimlere tıkladığınızda imagesler büyüyor.Rahatlıkla örneğe sürdürebilirsiniz.

sarıları yaptıktan sonra her trabzana 20 zincir çekerek beyaz zincirlerimizi oluşturmalıyız.

odak yeşiller için:beş zincir çekip merkez yapılır.10 zincir ile dört tane yuva oluşturulur.

eklemeler fotoğraflarda görülüyor.

fazl kolay ve eğlenceli bir numune.

alıntıdır....

Yapılışını anlatmaya çalışayım ipim nako angora 3 numara tığ

1.sıra : mukaddimede 1 zincir çekip içerisini 4 kez doldurup badem yapıyorum sonra 6 dizi çektim yine 4 dolgu gerçekleştirip badem oluşturdum... onaltı badem olacak şekilde en son bademi imal ettikten

iki.sıra: sonra ipi uzatarak(örümcek yapımındaki gibi)bir uzun ilmik çektim onu kitledim

çektiğim altı zincirin içinden sanki ilmek çekiyormuş gibi 6 uzun ilmik çıkardım boşta bıraktım yani zincirlerden altı ilmik çekip bıraktım

üç.sıra: uzatılan ilmikler bademler ortada duracak şekilde(bademin sol kısımdaki genişletilen ilmeklerden 3 sağ tarafa olan tarafındaki genişletilen ilmiklerden üç) üç bi taraftan 3 bi kısımdan sık iğne gibi kapatıyorum(( uzatılan ilmekler üçgen gibi oluyor badem alt mesafede kalıyor) araya altı dizi çekiyorum

4.sıra: yeniden zincirlerin arasından 6 uzun ilmek çekiyorsunuz 6 ilmeği çektiğinizde alt tarafta tekrardan gene batıp ilmeği kısa çekip oraya sabitliyor zincir çekiyorsunuz zincirin içerisine badem ifa edip zincirin öteki ucuna sabitliyorsunuz sonra tekrar altı uzun ilmek çekiyorsunuz bu sırada böyle

5.sıra: genişletilen ilmikleri bademler ortada kalacak biçimde 3 bi taraftan 3 bitaraftan sık broş gibi kapatıyorum araya 6 zincir çekiyorum

sonrasında 4 ve 5 sıra daimi yenileniyor

Çiçekli eşarp Modeli

Malzemeler:

üçyüzyetmiş gram krem iplik

0 no tığ

Dokunuşu:

Motifin izahı

1. sıra:10 dizi çekilip merkez için yuvarlak gerçekleştirilir.

iki. sıra: Yuvarlağın içerisine on tane mil başılı dolgu gerçekleştirilir.

üç. sıra: olguların üst tarafına ve arasına otuzüç adet dolgu gerçekleştirilir.

dört. sıra:dört dolgu yapılır ve araya zincir çekilerek yandaki dolguya batılır ve 8 adet yaprak gerçekleştirilir.

5. sıra:Yaprakların üstüne dört dolgu 5 zincir yapılır ve alt taraftaki zincirin orta tarafına batılır Tekrar 5 zincir çekilip dört dolgu yapılır ve bu andada 8 yaprak oluşur.

6. sıra:5 er adet zincir çekilerek yaprakların üst tarafına ve zincirlerin arasına batılarak sıra sıra bitirilir.

yedi. sıra alt taraftaki zincirin üstüne üç dolgu üç zincir 3 dolgu yapılır iki zincir çekilir alt taraftaki dizinin (zincirin) orta tarafına sokulup (batırılıp) dolgu gerçekleştirilir (yapılır). Yine 2 zincir çekilip 3 dolgu üç zincir 3 dolgu gerçekleştirilir (yapılır). Bu sıra bunun gibi devam eder ve motif biter.

Bağlantı motifleri:

10 zincir çekilip üzerine 8 tane dolgu gerçekleştirilir (yapılır) ve 1 direkten diğerine sahiden motifler birbirine bağlanır.

Ön ve arka için yekunen otuz motif gerçekleştirilir (yapılır). Boyun uzun dolgularla toplanır. Etek kısımlarına püskül yapılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder